Hva kan jeg gjøre når jeg ikke
får den varen jeg har betalt for?

Ikke mottatt vare
Hvis du ikke har mottatt varen innen rimelig tid kan banken være behjelpelig med reklamasjon.  Du må først forsøke å løse saken selv ved å kontakte butikken.  Skulle det  ikke løse seg kan vi reklamere ved at du sender oss kvittering og annen dokumentasjon i saken. 

Ikke tilfredsstilt med varen
Mottar du en vare som ikke svarer til dine forventninger skal saken også først forsøkes løst med butikk.  Varen skal da returneres butikken.  Hvis du ikke mottar penger eller en ny vare i retur kan vi reklamere for deg.  Vi trenger da kvittering og annen dokumentasjon du har i saken.

  • Skriv ut
  • Sidekart
  • Legg til dine favoritter
 
Hjalp dette svaret deg?
Vi bruker svaret ditt til å gjøre kundeservicesidene våre bedre. Du blir ikke sendt vekk fra denne siden ved å svare.
Kontakt
Privat: 987 08540 
Bedrift: 987 06030

Chat med oss

Kundeservice Teknisk support

Kontakt oss

Ring oss Skriv til oss Book møte Bli kunde Gi tilbake-melding

Finn oss

Finn ditt kontor og minibanker 

Finn svaret raskt

Kort Nettbank og mobil Konto Prisliste Kundeservice